کلیدواژه: آوازه برند ؛ توسعه برند ؛ شهرت
نویسندگان: راشکی کمک، مصطفی
ناشر: موسسه آموزش عالی هاتف، دانشکده علوم انسانی
راه اندازی صندوقهای اعتباری روستایی در دو دهه اخیر در اغلب کشورهای جهان و بویژه کشورهای جهان سوم، راهی در تامین سرمایه و اعتبار مورد نیاز کشاورزان و تولید کنندگان روستایی بوده است. برای تشکیل و توسعه این صندوقها در هر جامعه ای شناخت زمینه های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و تمایلات روستاییان از جمله ضرور... ادامه
سال:1401
لینک به محتوا با زبان هدف